понеділок, 21 жовтня 2013 р.

Семінар-практикум учителів світової літератури району

21 жовтня на базі Плетеноташлицької ЗШ І-ІІІ ст. проведено семінар-практикум районного методичного об’єднання вчителів світової літератури з проблеми «Поєднання традиційних методів навчання з інноваційними технологіями на уроках світової літератури».
 

У семінарі взяли участь завідувач районного методичного кабінету Кислякова В.Ф., керівник районного методичного об’єднання вчителів світової літератури Заводова З.В. та учителі району.
Гостей семінару-практикуму зустрічали учні школи зі словами-привітаннями та побажаннями творчої, плідної праці українською, російською та англійською мовами. Також учасники семінару були вражені зустріччю з костюмованими героями, учнями закладу, «богами Олімпу».
Робота семінару розпочалась і відвідування уроків колег. Присутні були запрошені на урок світової літератури у 8 класі з теми «Давньогрецька лірика та її особливості. Тітрей. Архілох», вчитель Вергун О.В. та в 6 класі «Міф і література», вчитель Багатнова Т.Г. Далі Тамара Григорівна поділилась досвідом роботи щодо організації роботи методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу, провела фрагмент тренінгу.
Учасники семінару переглянули виставку матеріалів з досвіду роботи вчителів закладу, навчальний кабінет вчителя. Після огляду матеріалів, вчителі світової літератури поділились враженням про відвідані уроки, узагальнили обговорення вчителі світової літератури Маловисківської ЗШ № 3 І-ІІІ ст. Заводова З.В. та Смолінської ЗШ № 1 І-ІІІ ст. Ліфрідова М.Г.
На семінарі-практикумі розглянуто ряд важливих питань. Питання щодо організації проведення районного та обласного етапу олімпіад із російської мови та літератури, щодо організації проведення районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2014», номінація «світова література», щодо організації проведення районного літературного фестивалю «Пурпурові вітрила», участі вчителів району у обласному огляді-конкурсі «ІТ-контент сучасного уроку» та інших питаннях.




Немає коментарів:

Дописати коментар